mandag den 14. marts 2011

En vuggestuestart med bid i !!

Min lille tut er startet i vuggestue, han startede i mandags, hvor vi de første mange dage var dernede sammen, i dag skulle han prøve at være der alene!! Ve og suk det var en dårlig oplevelse for min lille mand. Jeg forsøgte efter alle kunstens regler, at vise "jubii hvor bliver det det skønt og hyggeligt". Han var så ked af det. :( Da jeg en halv time senere hentede ham, sad han trygt og godt hos en af de søde pædagoger, og da han så mig, var han klar til at indtage stuen igen. Men så skete det som alle forældre frygter. Han blev bidt!! Åhh hvor gjorde det dog ondt, ja nok mest på ham, men sandelig også på mig. Jeg ved det er sådan nogle ting der sker. Men ihh altså - håber sådan det ikke kommer til at ske igen. I morgen er han (vi) klar til en ny dag i vuggestue. Forhåbentlig uden så mange tårer ( og bid ). :)





Jeg syede igår denne lille fikse sag til Samuel - egentlig har han ikke så meget at bruge en frugtpose til endnu, men syntes stoffet var så fint. :)

2 kommentarer:

  1. Han ser nu ellers meget fredfyldt ud på billedet den lille tut :-)

    SvarSlet
  2. Ihhh altså det er en fin frugtpose!! Den bliver han glad for når den skal i brug :-)

    SvarSlet