mandag den 11. april 2011

Kom nu igang symaskine... !!

Jeg burde jo egentlig sidde og sy ligenu, men min symaskine ter sig, og min tålmodighed er bedst til maskiner der bare følger ordrer. Så derfor en lille pause.

Jeg har dog nået at sy dette penalhus i lækkert retrostof. Skråbåndet er faktisk lilla, det ser vidst mest blåt ud her. Samuel, den lille listige, kunne ikke sy sig, og måtte lige pille lidt ved mor´s opstilling. Pyt skidt -I kan vidst godt se stoffet og meningen med det hele. ;)
I Tiger har de dette fine gavepapir, og skobutikken sponsorerer gladelig skoæsker. Jeg mangler nogle opbevaringskasser, så her er starten på en større produktion. Heldigvis havde de i Tiger også andre slags papir, så det hele ikke bliver alt for ens.

5 kommentarer:

  1. Findes der maskiner der bare virker hele tiden ???? jeg tror det ikke :-) men dine ting er rigtig flotte, skønne æsker den ide kunne jeg godt gøre brug af :-)

    SvarSlet
  2. Virkelig fint penalhus. Og lækkert stof du har brugt - købte det samme af Line..hun har meget fint.

    SvarSlet
  3. hvor er det penalhus bare LÆKKERT....

    SvarSlet
  4. Tusinde tak skal I have, der er altid plads til forbedringer ;)

    @Malene - ja hun har nogle så fine sager, jeg skal helt sikkert snart handle igen, har nærmest snart brugt alt det jeg købte.

    @Susan - nu kan jeg sørme se dig og dine kommentarer!! :)

    SvarSlet
  5. ja, er det ikke bare vidunderligt ;o)

    SvarSlet